Η μέθοδος Pilates εφευρέθηκε από τον Joseph Pilates το 1920 με σκοπό την αποκατάσταση τραυματιών θυμάτων του Ά Παγκοσμίου Πολέμου. Σταδιακά έγινε μια πολύ δημοφιλής μέθοδος άσκησης παγκοσμίως και σήμερα χρησιμοποιείται ευρέως από φυσικοθεραπευτές για την αποκατάσταση τραυματισμών. Η μέθοδος Clinical Pilates αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο για αύξηση της σταθερότητας, βελτίωση της στάσης του σώματος, αύξηση μυικού τόνου, αποκατάσταση και πρόληψη τραυματισμών σ'ένα πολύ ασφαλές περιβάλλον άσκησης υπό την καθοδήγηση ενός πιστοποιημένου εκπαιδευτή.

Κατόπιν λεπτομερούς αξιολόγησης του μυοσκελετικού συστήματος, τα μαθήματα pilates λαμβάνουν χώρα ατομικά ή σε group των 2 ατόμων. Στο PhysioLoft Pilates πιστεύουμε οτι διατηρώντας τα μαθήματα σε ατομικό επίπεδο η ομάδες 2 ατόμων προσφέρουμε και εξασφαλίζουμε την εξατομικευμένη προσοχή που απαιτεί η εφαρμογή της μεθόδου pilates. Όλα τα μαθήματα pilates προσφέρονται από φυσικοθεραπευτές μετεκπαιδευμένους στην Φυσιολογία της Ασκησης, Εμβιομηχανική και Κινησιοθεραπεία καθως και από πιστοποιημένο Pilates Instructor, που αξιολογούν και διασφαλίζουν οτι εφαρμόζεται η σωστή μέθοδος και επιτυγχάνεται ικανοποιητική πρόοδος.

Medical ExerciseΠερισσότερα

Ο Oddvar Holten, ένας Νορβηγός φυσικοθεραπευτής, ανέπτυξε την μέθοδο Medical Exercise Therapy (MET) στις αρχές της δεκαετίας του 1960. Στις αρχές του 1990 ο Tom Arild Torstensen, επίσης φυσικοθεραπευτής, ίδρυσε το Holten Institute στο Όσλο της Νορβηγίας και ανέπτυξε περαιτέρω την μέθοδο MET. Σήμερα το Medical Exercise Therapy είναι a household name σε όλες της Σκανδιναβικές χώρες, καθώς και στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης και Βόρειας Αμερικής.

Το Medical Exercise Therapy είναι ένα σύστημα ενεργητικής αποκατάστασης βασισμένο σε περισσότερο από 30 χρόνια κλινικής εμπειρίας και έρευνας. Η προσέγγιση MET προσφέρει την πιο σύγχχρονη προσέγγιση στην ενεργητική αποκατάσταση και διδάσκει στο άτομο πως να ασκείται σωστά, αποφευγοντας τραυματισμους.

Μέσω ενεργητικών ασκήσεων, το άτομο διδάσκεται ένα πρόγραμμα που στόχο έχει την ανακούφιση του πόνου, την βελτίωση της ευκαμψίας και της ελαστικότητας, την αύξηση της μυικής δύναμης και αντοχής, την βελτίωση των καθημερινών λειτουργικώνν δραστηριοτήτων. Η μέθοδος χρησιμοποιείται επίσης ως θεραπεία αθλητών και ασθενών με οξύ και χρόνιο πόνο. Η μέθοδος στηρίζεται στην προοδευτικότητα των ασκήσεων ώστε να αυξηθεί η αντοχή στα φορτία και να αποκατασταθούν η μυική συναρμογή και ιδιοδεκτικότητα.

Το Medical Exercise Therapy παρέχει οδηγίες για την σωστή εκτέλεση των κάθε μορφής ασκήσεων ως γνωστική συμπεριφορική προσέγγιση, έτσι ώστε να αλλάξει την συμπεριφορά του ατόμου απέναντι στον πόνο. Το MET επίσης παρέχει την δυνατότητα κατανόησης της προοδευτικότητας του προγράμματος εκγύμνασης για την βελτίωση επώδυνων καταστάσεων όπως τενοντίτιδα υπερακανθίου, ισχιαλγία, επώδυνη κατ΄ ισχίον άρθρωση και επώδινο γόνατο.

Το PhysioLoft είναι εξοπλισμένο με κρεβάτια reformer, swiss balls, ιμάντες αντίστασης Τheraband, πλατφόρμες ισορροπίας και ειδικά στρώματα, για να προσφέρει το ιδανικό περιβάλλον ανάπτυξης δύναμης, ισορροπίας και αρμονίας στο σώμα.

Suspension Training With TRXΠερισσότερα

Το TRX Suspension Training system είναι ένα πρωτότυπο σύστημα προπόνησης, το οποίο αξιοποιεί τη βαρύτητα και το σωματικό σας βάρος, για να εκτελέσετε εκατοντάδες ασκήσεις. Έχετε τον έλεγχο του πόσο θέλετε να φορτίσετε τον εαυτό σας σε κάθε άσκηση - επειδή μπορείτε απλά να ρυθμίσετε τη θέση του σώματός σας για να αυξήσετε ή να μειώσετε την αντίσταση.

Το TRX Suspension Training system:

• Παρέχει μια γρήγορη και αποτελεσματική προπόνηση για όλο το σώμα
• Αυξάνει την μυϊκή αντοχή και δύναμη
• Ωφελεί τους ανθρώπους όλων των επιπέδων φυσικής κατάστασης (απο αθλητές έως και ηλικιωμένους) Χρησιμοποιώντας το σωματικό βάρος, το TRX Suspension Training system παρέχει μεγαλύτερη απόδοση και λειτουργικότητα.

30min Circuit in HUR AIR MACHINESΠερισσότερα

Η έρευνα και η ανάπτυξη των μηχανημάτων HUR έγινε σε συνεργασία με το τμήμα εμβιομηχανικής Τεχνολογίας του Τεχνικού Πανεπιστήμιου του Ελσίνκι. Τα μηχανήματα εκγύμνασης HUR κατασκευάζονται με στόχο τη σωστή και ασφαλή ενδυνάμωση και την ποιοτική αύξηση των μυών. Ο μηχανισμός τους έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με την γεωμετρία του ανθρώπινου μυοσκελετικού συστήματος. Έτσι, τα μηχανήματα HUR μεταδίδουν την δύναμη με τον ίδιο τρόπο που μεταδίδει την δύναμη το ανθρώπινο σώμα μέσω του μυοσκελετικού συστήματος.

Χρησιμοποιώντας τον αέρα ως αντίσταση, τα μηχανήματα HUR, υπερνικoύν την πρόσθετη προσπάθεια που απαιτείται για να σηκωθεί ένα στατικό βάρος κατά την έναρξη μιας άσκησης και ομαλοποιούν την επιβραδύνση της κίνησης στις τελικές μοίρες της τροχιάς. Ετσι η χρήση των μηχανήματα εκγύμνασης HUR επιτρέπει ακόμη και στους ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας να ασκήθουν με μεγαλύτερη ασφάλεια μειώνοντας το στρες στις αρθρώσεις και τους συνδετικούς ιστούς καθώς επίσης αποτελεί ιδανικό περιβάλλον εκγύμνασης για τους αθλητές.

Αερόβια ΆσκησηΠερισσότερα

Η αεροβια άσκηση, έχει αποδειχθεί ότι είναι η καλύτερη μορφή άσκησης για την ενίσχυση του καρδιαγγειακού συστήματος. Για να αποκομίσουμε τα μέγιστα οφέλη από την αερόβια προπόνηση σας, υπολογίζουμε την μέγιστη καρδιακή σας συχνότητα, εξασφαλίζουμε ότι προπονήστε στη σωστή ένταση και εξατομικεύουμε το πρόγραμμα προπόνησης σας.

Εκτός από τα θετικά αποτελέσματα για το καρδιαγγειακό σας σύστημα, τα οφέλη της αερόβιας άσκησης περιλαμβάνουν:

• Βοηθά στη μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης και των τριγλυκεριδίων.
• Βοηθά στην ομαλοποίηση των επιπέδων της αρτηριακής πίεσης.
• Μειώνει το ποσοστό σωματικού λίπους.
• Αυξάνει το επίπεδο της καρδιαγγειακής αντοχής.
• Σας δίνει μια έντονη αίσθηση της ευεξίας.

‘‘Want to feel better, have more energy and perhaps even live longer? Look no further than exercise. The health benefits of regular exercise and physical activity are hard to ignore. And the benefits of exercise are yours for the taking, regardless of your age, sex or physical ability. Exercise and physical activity are a great way to feel better, gain health benefits and have fun. As a general goal, aim for at least 30 minutes of physical activity every day. If you want to lose weight or meet specific fitness goals, you may need to exercise more. Remember to check with your doctor before starting a new exercise program, especially if you haven't exercised for a long time, have chronic health problems, such as heart disease, diabetes or arthritis, or you have any concerns.’’

Article from MAYO CLINIC – USA, February 5, 2014